گوناگون

مدير تبليغات دريچه فناوري اطلاعات شويد

دريچه فناوري اطلاعات سال ها است كه در امر اطلاع رساني در دنياي فناوري اطلاعات؛ هم از طريق سايت و هم از طريق برنامه هاي تلويزيوني خود مشغول فعاليت است.
2270318 378

در دنياي مجازي قطعا يكي از سرمايه ها براي ما تعداد كاربراني است كه مارا دنبال مي  كنند و از بين آنها كساني كه مارا به دوستان خود پيشنهاد مي دهند  و در معرفي دريچه فناوري اطلاعات تا كنون تلاش كرده اند، از اهميت ويژه اي برخوردار هستند.
2270321 152

متاسفانه ما آنها را نمي شناسيم و براي آنكه از خجالتشان در بياييم لازم است افرادي كه دريچه را معرفي مي كنند را بشناسيم، اما از طرفي هم ابزار دقيقي براي اين كار در اختيار نداشته و نداريم. راهكار چيست؟!
2270332 898
براي آنكه طرفداران دو آتيشه دريچه فناوري اطلاعات را بشناسيم و از پس لطف آنها نيز بر بياييم بر آن شديم تا بانكي از طرفداران و هواداران دريچه فناوري اطلاعات تشكيل داده و از طريق هوارادارن خود بهتر با مخاطبان در ارتباط باشيم.
2270323 657

گام هاي ارتباط با ما:
1_ اگر هوادار دريچه فناوري اطلاعات هستيد و مارا تا كنون به دوستان خود معرفي كرده ايد، نام و نام خانوادگي و آدرس ايميل خو را براي ارتباط با ما در قسمت نظرات در اختيار قرار دهيد.

2_ شما مي توانيد شعبه اي از ما شويد. ( در شبكه هاي اجتماعي، در سايت خود، در وبلاگ و…) كافي است صفحه اي ساخته و روزانه اخبار ما را در آن كپي كنيد و به ساير دوستان خود مارا معرفي كرده و در جذب طرفدار تلاش كنيد.

3_ اگر اهل نوشتن مطلب در حوزه فناوري اطلاعات هستيد، سايت هاي خوب مي شناسيد، بازي و نرم افزار هاي خيلي خوب سراغ داريد، ترفند رايانه و شبكه و… در ذهن داريد و مي خواهيد خبر نگار افتخاري ما باشيد به آدرس: tayyebi.za@gmail.com هم اكنون ايميل دهيد و نام خودتان را به عنوان خبرنگار افتخاري دريچه فناوري اطلاعات ثبت نماييد.

@gmail.com

2270333 961@gmail.com
@gmail.com
@gmail.com2270339 7802270339 7802270339 780@gmail.com
@gmail.comلازم به ذكر است:
به بهترين شبكه ي اجتماعي( از نظر تعداد نفرات عضو شده، طراحي گرافيكي، نوآوري و محتوا)
به بهترين فرد در معرفي سايت دريچه فناوري اطلاعات به ديگران در فضاي مجازي،
به بهترين وبلاگ در درج اخبار فناوري اطلاعات كه منبع آن دريچه باشد،
و در نهايت به بهترين فرد در معرفي دريچه فناوري اطلاعات

ضمن معرفي، و ثبت آنها توسط دريچه فناوري طلاعات در سايت باشگاه خبرنگاران، بن ميليوني خريد : موبايل، تبلت، لپ تاپ و قطعات كامپيوتري با تخفيف 50 درصد رايگان اهدا مي شود.

بخش دوم :
جشنواره ” مدیر تبلیغات دریچه فناوری اطلاعات شوید”

@gmail.com
آرمين قاسم زاده/ سردبير دريچه فناوري اطلاعات

@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا