گوناگون

مدیران شرکت واگن سازی پوژن چین از متروی شیراز بازدید کردند

81204028 5765702

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان قطارشهری شیراز و حومه عصر دوشنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت : این بازدید در راستای قرارداد منعقد شده از سوی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور با این شرکت بمنظور تامین واگن مورد نیاز متروی شهرهای شیراز، اصفهان و تبریز انجام گرفت.
حاجی زمانی افزود: نمایندگان این شرکت ضمن پیمودن طول مسیر 10کیلومتر و 500متری فاز نخست خط یکم قطارشهری شیراز از میدان نمازی تا میدان احسان این شهر ، از نزدیک امکانات و همچنین واگن های این شرکت در توقفگاه قطار شهری شیراز نیز مورد بررسی قرار گرفت .
براساس این گزارش مهندس پاک فطرت شهردار شیراز در خاتمه این بازدید طی نشستی با نمایندگان شرکت پوژن ضمن اعلام آمادگی شیراز برای توسعه خطوط مترویی اظهار داشت :چنانچه شرکت پوژن شرایط مورد نظر ما را بپذیرد، ما حاضر هستیم قراردادهای سایر خطوط متروی شیراز را به ظرفیت شش خط و یکهزار واگن مورد نیاز با آن شرکت منعقد کنیم .
نمایندگان شرکت پوژن نیز ضمن ابراز امیدواری از وضعیت مناسب متروی شیراز و آمادگی کامل این شهر در خصوص راه اندازی قطار های مترویی نسبت به سایر کلانشهرها، آمادگی خود را برای اعزام یک تیم تخصصی ویژه به شیراز جهت انجام هر چه سریعتر تست های مورد نیاز بهره برداری اعلام کردند.
گفتنی است از شش خط متروی پیش بینی شده برای کلانشهر شیراز فردا سه شنبه فاز نخست خط اول متروی شیراز با حضور مسوولان و احصاب رسانه به صورت آزمایشی آغاز بکار می کند.ک/2
667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا