گوناگون

مدیران مدارس از فضاهای آموزشی و تربیتی استفاده حداکثری داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پاشایی ظهر پنج شنبه در همایش معاونین آموزشی نواحی و مناطق ضمن یادآوری شاخص های کیفیت بخشی در حوزه آموزش و پرورش استان گفت: مدیران مدارس باید همگی در جهت رسیدن به این اهداف برنامه ریزی لازم را داشته باشند و خود را ملزم به رعایت این نکات بکنند تا بتوانند خود را به اهداف کللان وزارت برسانند.

وی ادامه داد: مدیران باید در جهت ایجاد فضای سالم، بانشاط و امیدآفرین در مدارس تلاش کنند تا بدین ترتیب زمینه افزایش انگیزه تحصیلی در دانش آموزان و انگیزه تدریس در معلمان را افزایش دهند.

پاشایی با تاکید بر توجه جدی و عملی به اولویت های پنجگانه آموزش و پرورش استان گفت: انسداد مبادی بی سوادی و پوشش کامل تحصیلی دانش آموزان حوزه مدرسه از اهداف وزارت است که در این خصوص لزوم اجرایی شدن طرح “هر مدرسه یک کلاس سواد آموزی” به چشم می خورد.

وی افزود: استفاده مطلوب و حداکثری از فضاهای آموزشی و تربیتی و علمی مدارس اعم از نمازخانه ها، کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و پژوهشسراهای دانش آموزی نیز مورد تاکید است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر لزوم توجه جدی به ایمنی مدارس بویژه ایمنی تجهیزات گرمایشی وتاسیسات در مدرسه گفت: همچنین مدیران باید از کار سنگین سخت افزاری مبتنی بر رویه های کاغذبازی و تولید محموله هایی از گزارشات و آلبوم سازی بدون محتوا پرهیز کرده و در عوض به محتوا و کیفیت امور در مدرسه بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا