گوناگون

مدیرعامل: شبکه فاضلاب آذربایجان شرقی بیش از هفت کیلومتر توسعه یافت

81228235 5807461

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، علیرضا پوررجب افزود: در راستای ارایه خدمات بهینه و پیوسته به شهروندان در17 شهر استان، این شرکت ضمن انجام پروژه مطالعاتی در 14 شهر نیز پروژه اجرائی فاضلاب در دست انجام دارد.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان با توجه به رسالت خود درهر شرایط نسبت به تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای مشترکان اقدام می کند.

پوررجب اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم و بموقع درصد تحت پوشش مشترکان فاضلاب در این استان به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با واگذاری پنج هزار و 590 فقره انشعاب فاضلاب طی سه ماهه نخست سال جاری درسطح استان تعداد مشترکان تحت پوشش شبکه فاضلاب با احتساب آحاد به حدود 554 هزار و 769 فقره رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: فاضلاب جمع آوری شده به حجم متوسط 240 هزار و 175 متر مکعب در شبانه روز از طریق دو هزار و 720 متر شبکه توزیع و حدود 50 کیلومتر خطوط انتقال در 9 شهر استان به 9 تصفیه خانه موجود انتقال داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: فاضلاب های جمع آوری شده پس از انجام فرایند های تصفیه و گندزدائی در حد استانداردهای تعریف شده به محیط زیست رها سازی می شود.

پوررجب اضافه کرد: در حال حاضر پنج مدول تصفیه خانه فاضلاب نیز در دست اجراست که با تکمیل آنها ظرفیت تصفیه فاضلاب نیز به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: کنترل کیفی فاضلاب دفع شده در طول شبانه روز از طریق 21 واحد آزمایشگاهی انجام می شود تا موردی از لحاظ دفع غیر بهداشتی فاضلاب صورت نپذیرد.

6120/245

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا