گوناگون

مراسم تجلیل از نماینده فوتسال دانش‌آموزی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش

مراسم تجلیل از تیم فوتسال دانش‌آموزی که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شده بود با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور ایتالیا شدند، با حضور دکتر علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

در ابتدای این مراسم مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی از حمایت‌های ویژه وزیر آموزش و پرورش از ورزش دانش‌آموزی و اعزام تیم‌ها به مسابقه‌های برون مرزی تشکر کرد و گفت: ما سعی در برگزاری مسابقه‌ها با مدل جدید پس از در دست گرفتن این سمت داشتیم و سعی کردیم زمینه‌ای را فراهم کنیم که وقتی تیم‌ها از استان‌های مختلف سازماندهی می‌شوند و به سطح ملی گسیل می‌شوند، برترین‌ها را به مسابقه‌های خارج اعزام کنیم و سعی کردیم با توجه به مقدورات بسیار اندک در رشته‌های مختلف ورزشی اولویت‌بندی داشته باشیم و بعد از یک وقفه دو ساله توانستیم مسابقه‌های متوسطه دانش‌آموزی را برگزار و همچنین تقویم مسابقه‌های دانش‌آموزی را تدوین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده تیم بسکتبال و پس ازآن نیز تیم هندبال اصفهان به عنوان نمایندگان ایران به خارج از کشور اعزام خواهند شد. همچنین سعی داریم در آینده در سطح وسیعی از مدارس، المپیادهای ورزشی را برگزار کنیم که تیم‌های برتر به مناطق و از مناطق به مسابقه‌های استانی راه می‌یابند و حتی درصدد هستیم تیم‌های مناطق را نیز به مسابقه‌های جهانی اعزام کنیم.

وی همچنین با تاکید بر سعی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در جهت کسب کرسی‌های بین‌المللی گفت: ان‌شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف خواهیم بود و امیدوارم حمایت‌های وزیر آموزش از ورزش دانش‌آموزی کماکان ادامه داشته باشد تا بتوانیم شاهد کسب عناوین برتر جهانی باشیم.

وزیر آموزش و پرورش نیز در سخنانی ضمن تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران تیم فوتسال دانش‌آموزی به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی جهان گفت: ان‌شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقه‌های جهانی دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا