گوناگون

مراقب مدعیان دورغین باشیم/ آمریکا از عزم ملی ایرانیان هراس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رفسنجان با تبریک نیمه شعبان اظهارداشت: فرهنگ مهدویت در جامعه ما ریشه دوانده است و این ارتباط باید همیشه با استفاده از دعای فرج و سلام به امام زمان حفظ شود.

وی تصریح کرد: در این میان باید از هوشیاری لازم نیز بهره برد و مراقب مدعیان ارتباط با امام زمان نیز باشیم زیرا دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به اعتقادات و سوء استفاده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: باید زمینه ساز ظهور حضرت باشیم و در عرصه فرهنگی و اجتماعی در این خصوص تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت مردم ایران اتحاد و رهبری هوشمندانه بوده است گفت: دشمن نیز دقیقا از همین مسئله هراس دارد و دلیل مشکلاتی که از ناحیه تحریم نیز ایجاد شده است ترس غرب از اتحاد ملت است زیرا آنها می دانند ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم.

حجت الاسلام تقوی گفت: امام راحل این قدرت را در ملت ایران به وجود آورد که از توپ و تانک نترسند بلکه در راه رضای خدا و دفاع از مظلوم گام بردارند.

وی بیان کرد: عزم ملی یعنی آمادگی و تا این عزم بوجود نیاید مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد نمی شود ، این آمادگی است که امریکا از آن هراس دارد و می داند که ما دنبال هسته ای نیستیم و او از عزم ایران اسلامی می ترسد.

وی گفت: برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) باید زمینه سازی کرد و زمینه را برای ظهور حضرت مهیا کرد تا چهره نورانی اش را نظاره کنیم.

وی اظهارداشت: 800 نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود و امامان جمعه آمده اند که برای مردم خدمت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا