گوناگون

توجه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اولویت برنامه ها است

81199331 5757615

به گزارش ایرنا، سید ˈمحمد رستگاریˈ عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش مسوولان شهرستان افزود: خدمت به مردم در نظام اسلامی یک توفیقی بزرگ محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید قدر خدمتگذاری به آحاد مردم را دانست که نظام اسلامی و دولت همه را به رسیدگی به وضعیت مردم و حل و فصل نیازها و مطالبات آنها در چارچوب قوانین توصیه می کند.

فرماندار شهرستان مهریز، به اهمیت همکاری و تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و هم افزایی برای تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی و دولت در شهرسنان تاکید کرد.

رستگاری گفت: برنامه محور بودن بابد همیشه جزو طرح ها، برنامه ها و اهداف مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان باشد که دارای برکات و ثمرات زیادی خواهد بود.

فرماندار مهریز به فرمایشات امسال مقام معظم رهبری و نامگذاری معظم له اشاره و تاکید کرد: مدیران اجرایی باید برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشند و انجام آن یک وظیفه بزرگ و ارزش است.

رستگاری خاطرنشان کرد: مسوولان اجرایی باید در بین مردم باشند و نیازهای آنها را بررسی و برای حل مسائل با مشارکت خود مردم برنامه ریزی و دارای تلاش و فعالیت جدی و عملی باشند.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان مهریز ، از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست، بر اساس آن در بخش های مختلف اقدام کنند و در این رابطه وظایف تعریف شده و به عزم جدی نیاز دارد.

این مسئول در ادامه به اهمیت محیط زیست و حراست از منابع طبیعی شهرستان مهریز اشاره کرد و ر همکاری در این بخش ها توسط مردم و مسوولان را خواستار شد.

رستگاری در پایان از همکاری شایسته مردم و مسوولان اجرایی مهریز با اهداف و برنامه های دولت قدردانی کرد. ک2

7541/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا