گوناگون

مسئولان از نماینده فوتبال قم حمایت کنند/ بدون پشتوانه مالی وارد لیگ شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی میرمهدی پس از دیدار تیم‌های وحدت قم و حفاری اهواز در هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که غروب دوشنبه با نتیه یک بر یک در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه تماشاگران و پیشکسوتان فوتبال قم از تیم ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه ما از حداقل امکانات برخوردار بوده‌ایم و تمرینات ما در 20 روز اخیر شکل گرفته، کسب تساوی در بازی نخست برابر حفاری نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

وی گفت: از اینکه این بازی را با امتیاز به پایان برده‌ایم رضایت دارم و در صورتی که وضعیت مالی و اسپانسرینگ تیم مشخص شود و حمایت بهتری از تیم به عمل آید بدون شک می‌توانیم نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم افزود: ما در حال حاضر به دنبال حفظ تیم هستیم و این یک واقعیت است که برخی بازیکنان ما 2 سال است فوتبال بازی نکردند چه بازیکنانی که در صبا بوده‌اند و به آن‌ها فرصت بازی نرسیده و چه برخی از بازیکنانی که سقف بازیشان باشگاه‌های قم بوده و نباید انتظار بی‌مورد و بیش از حد از این تیم داشته باشیم.

میرمهدی بیان کرد: در مدت 20 روز و در زمانی بسیار محدود تیم را به اینجا رسانده‌ایم در حالی که دستمزد برخی بازیکنان حریف، 100 میلیون تومان است و تیم‌ها با پشتوانه مالی قوی وارد این مسابقات می شوند در حالی که ما با حداقل حمایت وارد لیگ شده‌ایم و از مسئولان و مردم قم می‌خواهم از نماینده قم که از نفرات بومی استفاده می‌کند حمایت کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک استقبال مردم قم در بازی‌های آینده بیشتر می‌شود زیرا ما برای بازی امروز اطلاع رسانی انجام نداده بودیم و بازی دوستانه‌ای که خود جنبه تبلیغاتی دارد نیز وجود نداشته و رفته رفته اقبال عمومی به این تیم بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم ابراز داشت: به هیچ وجه نا‌امید نیستیم و یک دقیقه در تمریناتمان وقت بیهوده‌ای به هدر نداده‌ایم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که از وقت و کار و زندگیشان برای تیم صرف می‌کنند و با عشق و علاقه برای تیم شهرشان به میدان می‌روند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا