مازیار حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این پل با داشتن راه های فرعی، یکی از بلندترین پل های فلزی سواره رو پایتخت است که به دلیل مشکلاتی از جمله عرض کم و فرسودگی، به زیرگذر تبدیل می شود.
وی افزود: پل کوی نصر یا همان پل گیشا از جمله پل های فلزی شهر تهران است که براساس مطالعات صورت گرفته برچیده می شود.
حسینی اظهار کرد: با اجرای این طرح بزرگراه چمران به صورت همسطح باقی مانده و در بزرگراه جلال آل احمد زیرگذری ساخته خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به اینکه هم اکنون این طرح در دستور کار شهرداری تهران است گفت: در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی طرح زیرگذر کوی نصر آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سعی ما بر این است که حداقل زحمت را برای شهروندان در این محدوده داشته باشیم، تصریح کرد: درصددیم که این زیرگذر به صورت مرحله ای اجرا شود تا بدون بستن مسیر و با حداقل مداخلات ترافیکی ساخته شود.
تهرام/1393/1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير
newsroom@irna.ir