گوناگون

تابلوهای فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه به بهره برداری رسید

81227045 5805366

پاسدار ˈمحمد حیدری منشˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: این تابلوها در قالب طرح بومی محلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در راستای استفاده از ظرفیت ها و بسترهای بومی و محلی، به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی به بهره برداری رسید.

وی گفت: تاکنون سه تخته تابلو 12 تا 50 متر مربعی در مجموع به مساحت 324 متر مربع در مناطق گردشگری ˈتنگه واشیˈ، ˈخمدهˈ و همچنین فضای شهر فیروزکوه به بهره برداری رسیدند.

حیدری منش افزود: مطابق برنامه ریزی انجام شده مجموع مساحت این تابلوها باید به 724 متر مربع برسد که باقی مانده آنها در مسیر محور مواصلاتی فیروزکوه- تهران و بالعکس و همچنین مسیر داخلی منطقه توریستی- تاریخی تنگه واشی و روستای ˈجلیزجندˈ نصب خواهند شد.

وی از حمایت های بی دریغ فرماندار شهرستان در تحقق و اجرای این طرح فرهنگی صمیمانه تقدیر و ابراز امیدواری کرد؛ انجام این مهم بهبود فضای فرهنگی حاکم بر مناطق مختلف شهرستان را به دنبال داشته باشد.

تنگه واشی، چشمه آب معدنی خمده، غار ˈبورنیکˈ و روستای تاریخی ˈهراندهˈ از جمله مناطق گردشگری، تاریخی و تفرجگاهی شهرستان فیروزکوه است.

تهرام/8142/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا