گوناگون

معيني: خوشحالم به استقلال بازگشتم

  مسعود معيني درباره انتخابش به عنوان عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال اظهار کرد: حدود 20 روز پيش آقاي خادم با من تماس گرفت و حضور در هيات مديره اين باشگاه را به من پيشنهاد کرد. پس از آن ديگر اطلاعي از اين موضوع نداشتم تا اينکه بعدازظهر امروز دوباره آقاي خادم تقاضا کرد که به جلسه بيايم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: حالا که به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال انتخاب شده‌ام بسيار خوشحالم که به تيم خودم بازگشتم. تيمي که با آن قهرمان باشگاه‌هاي آسيا شده‌ام. من از وزير ورزش، آقاي سجادي و آقاي خادم تشکر مي‌کنم که براي حضور در هيات مديره باشگاه استقلال به ما اعتماد کردند. ما هم تلاش مي‌کنيم همان طور که يک مربي سعي‌اش اين است تيمي يکدست در زمين داشته باشد، يک هيات مديره و مديرعامل يکدست و همگون باشيم تا بتوانيم به بهترين نحو اين باشگاه را به اهداف خود برسانيم.

عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بسيار خوشحالم که وزارت ورزش نگاهي جامع و علمي به تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس دارد و اميدوارم به زودي مشکلات اين تيم‌ها هم برطرف شود چون پايه فوتبال ما بستگي به اين دو تيم دارد.

معيني در پاسخ به اينکه فردا اولين جلسه هيات مديره استقلال برگزار مي‌شود، قرار است چه مباحثي در اين جلسه مطرح شود، گفت: هيچ خبري از اهداف و برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اين جلسه ندارم. حتما فردا مسئوليت‌ها براي اعضا مشخص مي‌شود. اميدوارم فردا جلسه خوبي داشته باشيم و بتوانيم برخي از برنامه‌ها را براي باشگاه استقلال تعيين کنيم.

وي درباره اينکه فکر مي‌کنيد چه موضوعي بايد در باشگاه استقلال اولويت باشد و به آن رسيدگي شود به ايسنا گفت: فکر مي‌کنم در گذشته همه تلاش کرده‌اند که استقلال يک تيم بزرگ باقي بماند و اميدوارم که باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس سازمان و تشکيلات منسجم و پايداري پيدا کنند و بتوانند برنامه‌هايشان را به نحو احسن انجام دهند. بايد منتظر باشيم تا ببينيم برنامه‌هاي وزارت ورزش براي اين باشگاه چيست، به هر حال با توجه به رويکردي که مسئولان ورزش به باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال دارند، فکر مي‌کنم روزهاي اميدوار کننده‌اي را پيش رو داريم و مسائل آزاردهنده و حاشيه‌اي هم بايد در آينده کم شود تا باشگاه‌ها بتوانند در مسير هدف‌هاي خود گام بردارند. مطمئن هستم فردا اهداف و چارچوب کاري اعضاي هيات مديره استقلال مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا