گوناگون

ملت ایران خدمات آیت الله مهدوی کنی به انقلاب و کشور را هرگز فراموش نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام که چهارشنبه منتشر شده، آمده است: “انا لله و انا الیه راجعون”. “اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء”، ارتحال جانسوز عالم ربانی، فقیه بصیر و یار دیرین امام و رهبری و مجاهد بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله مرحوم مهدوی کنی (رحمت الله علیه)، موجی از اندوه و غم را، در قلوب میلیون ها عاشق خاندان اهل بیت(ع) و دوستداران انقلاب اسلامی به وجود آورد و ایران را در آستانۀ فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبداللهالحسین(علیه السلام)، غرق در عزا و ماتم کرده و به سوگ نشاند.

در ادامه این اطلاعیه می خوانیم: ایشان حقیقتاً یاوری صدیق برای نظام و رهبری و انقلاب بودند و خدمات کم نظیر و بعضاً بی نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع حساس و بحرانی مختلف داشتند و بدون تردید خدمات این یار سفرکرده از اذهان ملت فهیم و رشید ایران ، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

این اطلاعیه ادامه می دهد: آیت الله مهدوی کنی تکیه گاهی استوار و استوانه ای عظیم برای نیروهای دلبسته به انقلاب و امام (ره) و رهبری بودند که قطعا از این به بعد، نبود این بزرگوار بیش از پیش در میان انقلابیون و مردم متعهد و متدین محسوس خواهد بود، فردی که اخلاص، ساده‌زیستی، فداکاری، عشق به امام و شهدا و ولایتمداری و تبعیت ایشان از ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری کاملاً در وجود ذی قیمت و مبارک ایشان متبلور و مشهود بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه نیز آمده است: شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی رحلت جانگداز این فقیه بصیر، به ساحت قدسی حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام، حوزه های علمیه و همه امت بزرگ اسلامی خصوصاً محضر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز، حضرت آیت الله مجتهد شبستری، تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا