گوناگون

نابينا کردن رهگذر بي‌گناه در حين عربده کشي

رئيس پليس اطلاعات و امينت عمومي شرق استان تهران از دستگيري شرور معروف ورامين که با سلاح سرد اقدام به نابينا کردن يکي از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ قاسملويي رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شرق استان تهران در تشريح اين خبر بيان داشت: اين متهم به جرم ايجاد درگيري و مجروح کردن يکي از شهروندان تحت تعقيب پليس بود که بامداد روز دوشنبه دستگير شد.

 اين مقام انتظامي افزود: مدتي قبل يکي از اراذل و اوباش ورامين با سلاح سرد شروع به عربده کشي و ناسزا گويي به رهگذران مي کند و زماني که با اعتراض شهروندان مواجه مي‌شود، اقدام به ضرب و شتم يکي از آنان کرده به نحوي که وي را از ناحيه چشم نابينا و از محل مي‌گريزد.

وي تصريح کرد: به دليل حساسيت موضوع و جلوگيري از شرارت‌هاي فرد مذکور پرونده اي تشکيل و پس از اينکه پرونده در اختيار مقام قضايي قرار مي‌گيرد، دستور بازداشت متهم صادر و تيمي از عوامل اداره عمليات اين پليس براي دستگيري متهم وارد عمل ميشوند.

سرهنگ قاسملويي گفت: در نهايت محل اختفاي اين متهم را شناسايي و دريک عمليات ضربتي و غافلگيرانه اين متهم را در حالي که قصد فرار از دست پليس را داشت، دستگير کردند.

وي اظهار داشت: سرقت به عنف، فحاشي، صدمه بدني عمدي، شرکت در نزاع و اخلال در نظم عمومي، اعتياد، قدرت نمايي با قمه و فحاشي، اخاذي، نگهداري سلاح گرم و مواد مخدر برخي از مصاديق جرائمي بود که متهم به آنها شهرت داشت و با استفاده از اسامي بانوان در کنار اسم خود سعي در کسب شهرت در بين مردم مي‌کرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به سوابق قبلي متهم اظهار داشت: متهم پس از بازجويي‌هاي انجام شده و اعتراف به جرائم خود به مقام قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا