گوناگون

نتانیاهو: ایران نباید سانتریفیوژ داشته باشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه گفت: بهترین راه برای دفاع در مقابل یک ایران هسته‌ا‌ی این است که سلاح اتمی را از دست این کشور خارج کنیم.

به گزارش تسنیم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه گفت: بهترین راه برای دفاع در مقابل یک ایران هسته‌ا‌ی این است که سلاح اتمی را از دست این کشور خارج کنیم.

به گزارش دبکا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در تازه ترین اظهاراتش در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: تهران برای تولید سلاح اتمی به سانتریفیوژ و غنی سازی اورانیوم نیاز دارد.

بر اساس این گزارش وی افزود: تهران باید از داشتن این قابلیت محروم شود. ایران برای تولید و ساخت سلاح هسته‌ای به سانتریفیوژ و غنی سازی اورانیوم نیاز دارد و باید از این توانایی‌ها محروم شود. اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تل آویو و واشنگتن هنوز بر سر برنامه هسته‌ای ایران اختلاف نظر دارند. این در شرایطی است که سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا به تازگی با رهبران رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است.

اسرائیل به شدت نگران دستیابی به توافق نهایی هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی است. این توافق موجب انزوای شدید بین‌المللی سران این رژیم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا