گوناگون

نتایج نقل و انتقالات رایانه ای فرهنگیان فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صابری با اعلام این خبر افزود: تمامی فرهنگیانی که متقاضی نقل وانتقال در سال جاری بوده اند می توانند برای مشاهده نتیجه درخواست خود به سامانه اینترنتی نقل وانتقال اداره کل آموزش وپرورش فارس به نشانی www.fa.enteghalat.com مراجعه کنند.

رییس اداره امور اداری وتشکیلات آموزش وپرورش فارس گفت: دراستان فارس چهار هزار و 42 نفر فرهنگی متقاضی شرکت در نقل و انتقال بوده اند که سه هزار و 626 نفر از آنها می توانستند براساس شیوه نامه دراین فرایند شرکت کنند.

صابری گفت: دراین مرحله از نقل وانتقال  که به صورت رایانه ای بوده 948 نفر منتقل شده اند.

رییس اداره امور اداری وتشکیلات آموزش وپرورش فارس گفت: نتایج حاصل، برابر جداول نیاز و مازاد و هماهنگی های لازم با اداره های آموزش و پرورش استان، اعلام شده  است.

وی گفت: ادارات آموزش وپرورش ملزم هستند مدارک مورد نیاز منتقلان شامل حکم انتقال ، نمون برگ 502 ، لوح فشرده اطلاعات و نمون برگ شماره یک امتیاز بندی را در اسرع وقت به اداره های مقصد ارسال کنند.

صابری گفت:اجرای حکم انتقال از  93/7/1 خواهد بود و تمام حقوق و مزایای منتقلان دائم ، استثنا و موقت باید از مبدا خدمتی قطع و توسط اداره مقصد پرداخت شود.

وی گفت: چنانچه متقاضیان انتقال پس از رؤیت کارنامه اینترنتی در مورد انتقال نیافتن خود ابهامی داشته باشند میتوانند سؤال خود را فقط از طریق سامانه اینترنتی نقل و انتقالات ثبت و موضوع در کمیسیون نقل و انتقالات اداره مبدا بررسی و پاسخ لازم به افراد داده شود.

رییس اداره امور اداری وتشکیلات آموزش وپرورش فارس گفت: هیچ نیازی به حضور افراد دراداره کل آموزش وپرورش نیست.

وی همچنین گفت:در راستای استفاده بهینه از بهره خدمتی همکاران شاغل در استان ، پس از ساماندهی افراد در مناطق و شهرستانها ، برای رفع کمبود نیروی انسانی اداره ها و همچنین حل مشکل تعدادی از متقاضیان ، انتقال موقت در داخل استان برای مناطق و شهرستان هایی که با کمبود نیرو مواجه می باشند ، با رعایت شرایط و ضوابط برابر شیوه نامه نقل و انتقالات موقت که متعاقبا ارسال خواهد شد، اقدام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا