گوناگون

نخستین نمایشگاه اقتصاد و فرهنگ محیط زیست در استان قزوین گشایش یافت

81191779 5744489

به گزارش ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در مراسم برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اقتصاد و فرهنگ محیط زیست برای اولین بار با حضور فعال بسیاری از اداره ها، ارگانهای دولتی و واحدهای صنعتی استان برگزار شده است.

ˈصدرالدین علیپورˈ افزود: سعی شده این نمایشگاه بالاتر از سطح استانداردهای موجود در نمایشگاههای کشور تعریف شود و در این راستا شرکت کنندگان به نمایش فعالیت های زیست محیطی خود پرداخته اند.

وی اظهارکرد: در این نمایشگاه صنایع دوستدار محیط زیست، تعدادی از ارگان های دولتی و غیردولتی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، تشکل های مردم نهاد زیست محیطی و شش استان مجری طرح ˈمسیر سبز، ساحل پاکˈ در 60 غرفه فعالیت های خود را به نمایش گذاشته اند.

علیپور خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی روزانه، اجرای کارگاه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی اسلام و محیط زیست، کارگاه آموزشی خانواده و محیط زیست، انتشار کتاب ویژه نمایشگاه، اجرای برنامه های زنده فرهنگی و هنری از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: سعی شده در این نمایشگاه استفاده از آلاینده های محیط زیست به صفر یا حداقل برسد و چیدمان به گونه ای است که ایجاد پسماند و زباله نکند.

این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز کرده و تا 20 خرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است .

7390/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا