گوناگون

نظم و اخلاق‌مداری تیم والیبال میزان باعث حضورم در این تیم شد

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خوش قولی نظم و اخلاق مداری مدیران باشگاه میزان باعث شد تا با این تیم قرارداد ببندم اظهار کرد: قبل از اینکه با میزان قرارداد ببندم از بچه های والیبالیست شنیده بودم باشگاه میزان بر اساس نظم و قانون اداره می‌شود و بازیکنان برای دریافت مبلغ قراردادهایشان اذیت نمی‌شوند.

وی افزود: پس از دیداری که با ابراهیمی، مدیر اجرایی باشگاه میزان داشتم با توجه به شنیده‌های قبلی و صحبت هایی که بین بنده و مدیر باشگاه رد و بدل شد و همچنین قول بر آورده شدن درخواست های بنده در نهایت با این تیم قرارداد بستم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران کشور بیان کرد: بنده با حمایت مسئولان میزان تصمیم دارم تیم قدرتمندی را به مشهد بیاورم و با استفاده از بازیکنان مطرح و ملی پوش کشور یک تیم خوب را در مشهد پایه‌ریزی کنم.

وی افزود: بنا به تجربه ای که دارم در ابتدا با استفاده از همه ظرفیت های موجود در والیبال کشور یک تیم قدرتمند را پایه ریزی خواهم کرد و پس از شکل گیری این تیم کم کم از ظرفیت های بومی خراسان رضوی و مشهد هم استفاده خواهیم کرد.

بهترین بازیکنان را به میزان می‌آورم

شعبانیان با بیان اینکه والیبال خراسان رضوی و مشهد و همچنین باشگاه میزان پتانسیل خوبی برای گسترش والیبال دارند گفت: تصمیم بنده و باشگاه بر این است تا با راه اندازی پایگاه استعداد یابی، آموزش والیبال را به صورت آکادمیک و اصولی و پایه‌ای در مشهد اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه بنده قصد استفاده از بهترین بازیکنان ملی پوش را در تیم میزان دارم اظهار کرد: مسئولان میزان تا کنون 50 درصد خواسته‌های بنده مبنی‌بر جذب بازیکنان را برآورده کرده‌اند و مذاکرات برای جذب بازیکنان دیگر نیز ادامه دارد.

سرمربی تیم بانوان میزان با بیان اینکه بنده قول قهرمانی به مسئولان میزان نداده‌ام تاکید کرد: 12 سال حضور بنده در تیم‌های مختلف ملی و لیگ والیبال کشور با رفتن بر روی سکو همراه بوده و بنده هم قول قهرمانی نداده ام اما قول داده‌ام تا تیم حتما بر روی سکو برود.

وی افزود: البته در صورتی که بازیکنان مدنظر بنده که به مدیران میزان هم گفته‌ام، جذب شوند قهرمانی یا نائب قهرمانی در لیگ برتر امری دور از دسترس تیم میزان نخواهد بود.

IMG23421895

 تمرینات میزان از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود

شعبانیان گفت: در حال حاضر برخی از بازیکنان و خود بنده در اردوی تیم ملی هستیم اما پس از پایان اردو و بازگشت تیم از مسابقات آسیایی تمرینات تیم میزان را از اواخر مرداد ماه سال جاری در مشهد آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین ضمن امیدواری از حضور پر شور بانوان والیبال دوست مشهدی در سالن برگزاری مسابقات تیم میزان در بازی‌های خانگی این تیم اظهار کرد: بنده دو سال قبل که به عنوان ناظر یکی از مسابقات به مشهد آمده بودم شاهد نشاط و استقبال خوبی در سالن محل برگزاری مسابقه بودم و امیدوارم این شور و نشاط و حمایت از تیم بانوان میزان در طول فصل همراه تیم ما باشد.

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان خراسان همچنین به حضور کادر فنی کاملا بومی در تیم میزان اشاره و اذعان کرد: بنده از مربیان بومی مشهد و استان استفاده خواهم کرد و قصد ندارم از تهران با خودم مربی به مشهد بیاورم.

وی افزود: البته ممکن است بنده همراه خودم یک آنالیزور یا یک مربی بدنساز به مشهد بیاورم اما هنوز در این باره تصمیم نگرفته ام و حتی ممکن است با تجربه‌ای که دارم خودم کار بدنسازی تیم را بر عهده بگیرم.

ظرفیت‌های بومی والیبال خراسان مورد استفاده خواهد بود

شعبانیان همچنین به حضور بازیکنان بومی در تیم میزان اشاره و تصریح کرد: بنده در بین بازیکنان بومی خراسان رضوی نسبت به مهسا کدخدا شناخت دارم و نسبت به دیگر بازیکنان استان نیز نیازمند تحقیق بیشتری هستم اما مطمئنا تیم میزان پس از شکل گیری و قدرتمند شدن از ظرفیت‌های بومی خود مشهد و خراسان رضوی نهایت بهره را خواهد برد.

وی همچنین به قرارداد دوساله اش با تیم میزان اشاره و ابراز کرد: در دوسالی که با تیم میزان قرارداد دارم از هیچ کمکی برای پیشرفت والیبال مشهد دریغ نخواهم کرد.

سرمربی تیم بانوان والیبال میزان همچنین ضمن درخواست همکاری صمیمانه با رسانه های خراسان رضوی اظهار کرد: به هر میزان که رسانه های استان روابط صمیمانه و بهتری با ما داشته باشند به همان میزان استقبال از بازی های میزان گرم تر و پرشور تر خواهد بود.

……………………….

گفتگو : رضا آرمانیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا