گوناگون

نمازگزاران قمی در حمایت از مظلومان غزه راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیستمین روز از ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار قم، بعداز اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به منظور حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه راهپیمایی کردند.

در این مراسم که به دعوت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد، آیت الله حسینی بوشهری و تعدادی از علما و طلاب حوزه، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

نمازگزاران مسیر خیابان ارم تا میدان شهدا را طی کردند و با در دست داشتن پلاکادر‌ها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا» ، «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است» از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه آن‌ها حمایت و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرکنندگان قمی در پایان راهپیمایی خود با قرائت بیانیه‌ای، ضمن ابراز انزجار از رژیم جنایتکار صهیونیستی و همچنین حمایت های دولت آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی آن و نیز سکوت دولت‌های خائن عربی در منطقه ؛ از مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت و تنها راه پیروزی نهایی قدس شریف را حفظ وحدت ویکپارچگی امت اسلامی برشمردند.

نمازگزاران از مجامع بین اللملی نیز خواستند تا سکوت خود در برابر این اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها را بشکنند و حملات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا