گوناگون

نمایشگاه طرح ضیافت نیازهای روزه داران را تامین می کند

81198365 5756039

سید ˈجواد رضویˈ روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت : نمایشگاه طرح ضیافت در راستای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم در آستانه ماه مبارک رمضان تشکیل و کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب در اختیار مردم قرچک قرار می گیرد.

وی گفت : در این نمایشگاه که به مدت یک ماه برپا می گردد کالاهای اساسی از قبیل برنج ، روغن ، محصولات لبنی و پروتئینی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: تنظیم بازار مسأله مهمی است که تمامی مسوولان در آن نقش دارند و کوتاهی از این مهم از هیچ مسوولی پذیرفتنی نیست.

رضوی گفت: تنظیم بازار مصرف وظیفه تمامی اعضای ستاد است و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به کالاهای اساسی این وظیفه را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.

وی افزود: نظارت مستمر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی از بازار مصرف می باید بیش از گذشته باشد، تا از سوء استفاده افراد سودجو از فضای تقاضای ماه مبارک رمضان جلوگیری شود.

این مسوول گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید اقلام مصرفی و ضروری مردم را در آستانه ماه مبارک رمضان تهیه نموده و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

معاون فرماندار قرچک افزود : سامانه 124 اطلاع رسانی و پاسخگویی به شکایات مردمی می بایست به صورت فعال در جهت خدمات رسانی به شهروندان باشد و مردم شهرستان می توانند با تماس با این شماره مشکلات خود را باز گو کنند.

تهرام/7254/1457/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا