گوناگون

نماینده مجلس: آموزش های مهارتی، کلید اشتغال در کشور هستند

81229202 5809105

نادر قاضی پور روز دوشنبه در بازدید از مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی ارومیه افزود: در حال حاضر، یکی از مهمترین دغدغه های دولت، مجلس شورای اسلامی و مردم، ایجاد اشتغال پایدار در کشور است که با توجه بیشتر به موضوع آموزش های مهارتی می توان به این مهم دست یافت.

وی اضافه کرد: وجود فرهنگ اشتغال در حوزه مهارتی و فنی حرفه ای، یکی از مهمترین کارهایی است که باید صورت گیرد و دستگاههای اجرایی مرتبط باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با بهره گیری از توان آموزش های فنی و حرفه ای، زمینه رفع روز افزون معضل بیکاری در آذربایجان غربی فراهم شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاشهای آموزشگاهها و آموزش دهندگان مهارتی در استان نیز بسیار قابل توجه است که باید از این تلاشها قدردانی کرد.

مسئولان مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی ارومیه در این بازدید اقدامات خود را در راستای ارائه آموزش های مهارتی لازم ارائه کردند.

آذربایجان غربی از استانهای موفق در ارائه آموزش های فنی حرفه ای در کشور است به طوری که در سه ماهه نخست امسال افزون بر یک و نیم میلیون نفر ساعت آموزش در این خصوص ارائه شده است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا