گوناگون

نماینده مردم ارکان با صدور پیامی رحلت آیت الله حیدری را تسلیت گفت

81226670 5804742

به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا تابشˈ در بخشی از این پیام که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: خبر رحلت جانسوز عارف الی الله و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید جواد حیدری (ره) که عمری را در تهجد و تهذیب نفس و مردم داری گذراند، موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب شد.

در این پیام پامده است: آن بزرگوار مردی از سلاله پاک سادات و از سلسله روحانیت جلیل القدری بود که همواره رضای حق تعالی را در رضای مردم می دید و تمام توان خویش را در خدمت به بندگان خدا و تبیین و پاسداشت ارزشهای والای دین مبین اسلام و اخلاق محمدی(ص) مصروف می داشت.

این پیام می افزاید: اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن سالک الی الله به حضور فرزندان عالم و با تقوا و بیت شریف آن مرحوم، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به حضور همه ارادتمندان و علاقه مندان به آن روحانی بزرگوار و همه مردم متدین استان یزد اعلام داشته و از درگاه احدیت علو درجات معنوی برای روح بلند آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: امید است مردم استان یزد با شرکت در مراسم تشییع و ترحیم آن فقیه متقی، بار دیگر مراتب ارادت خود به روحانیت مردمی و اصیل را ابراز دارند.ک/1

7544/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا