گوناگون

نیروی انتظامی ایران از کارآمدترین پلیسهای جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در جمع فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین نیازهای انسان است که بحمدالله با مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در سایه ولایت و تلاش همه مسئولان شاهد امنیت بسیار خوبی در کشور هستیم.

وی به توانمندي‌های بالای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تولید زمینه‌های امنیتی فضای مجازی و حقیقی، یکی از کارآمدترین پلیس‌های جهان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایجاد و توسعه امنیت پایدار نیازمند تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار است، افزود: تلاش جهادی به معنای با همه وجود در خدمت سیاست امنیتی نظام بودن است که باید در این زمینه شاهد همکاری همه‌جانبه باشیم.

IMG18442299

تسلط بر همه مجاری امنیتی از شاخص‌های امنیت پایدار است

وی با بیان اینکه کارآمدی پلیس به عملکرد دانش بنیانی این نیرو در اجرای ماموریت‌ها مربوط می‌شود، اذعان داشت: از شاخص‌های ایجاد و توسعه امنیت پایدار می‌توان به تسلط بر همه مجاری امنیتی اشاره کرد که نقش مهمی در انجام دقیق وظایف پلیس دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به امنیت مطلوب در استان بوشهر از عملکرد فرماندهی انتظامی استان بوشهر تقدیر کرد و افزود: در استان بوشهر در زمینه شاخص‌های امنیتی شاهد بهبود روزافزون هستیم.

وی ادامه داد: استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های مرزی نقشی بسیار مهم و اساسی در امنیت در سطح کشور دارد و باید تلاش شود تا شاهد بهبود این امنیت باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا