گوناگون

هزینه های سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بیش از سایر استان هاست

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسینی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی با بیان این مطلب اظهار داشت: آذربایجان شرقی به لحاظ آب و خاک وسیع تر از بسیاری استان های کشور است، اما مشکل کم آبی در این استان یکی از معضلاتی است که محدودیت های زیادی را برای فعالیت های تولیدی ایجاد می کند.

وی با اشاره به مشکلات شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی ادامه داد: کمبود امکانات و کم آبی از مشکلات اصلی شهرک های صنعتی در این استان بشمار می آیند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه هزینه تمام شده شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی بالاست، افزود: هزینه تمام شده شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی بیشتر است و این امر یکی از عوامل و موانع جدی برای جذب سرمایه گذاری است.

حسینی همچنین در ادامه افزود: شهرک منطقه ویژه سهلان با دو هزار و 200 و شهرک بعثت با 10 هزار هکتار از جمله شهرک های سرمایه گذاری استان هستند که به علت مشکلات زیر بنایی غیر فعال هستند.  

شایان ذکر است در جلسه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی نماینده های بخش خصوصی مسایل و مشکلات خود را با مسوولان و نمایندگان آذربایجان شرقی مطرح کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا