گوناگون

همکاری مردم نقش اساسی در اجرای طرح های عمران شهری دارد

81191836 5744607

به گزارش شنبه ایرنا ٰ حجت الاسلام ˈ دخیل عباس زارع زاده ˈ در دیدار شهردار مهریز به موقعیت خوب این شهرستان و وضعیت آب و هوایی آن اشاره و افزود: موقعیت برای ارائه خدمت بیشتر به مردم ولایتمدار و فهیم مهریز فراهم است .

وی خاطر نشان کرد: باید قدر لحظات مسئولیت و خدمتگزاری به مردم متدین و وفادار به انقلاب اسلامی را دانست و با برنامه ریزی و همدلی بیش از گذشته فعالیت ها را انجام داد .

نماینده مردم مهریز ٰ بافق ٰ بهاباد ٰ خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کارها در مسائل مختلف شهر و حوزه شهرداری با همکاری شهروندان بهتر انجامی می گیرد بر تعامل و همدلی تاکید کرد .

زارع زاده با قدردانی از تلاش های مسئولان اجرایی شهر و بخصوص در حوزه شهرداری مهریز اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع نیازها و فراهم نمودن امکانات برای آنها از برکات نظام اسلامی است .

در این دیدار ٰ ˈ محمد رضا زارعیان ˈ شهردار طی سخنانی به آخرین وضعیت شهر و نیازهای اساسی آن اشاره و خواستار رسیدگی و بذل توجه نماینده مجلس شد .

در این دیدار مقرر شد تا نماینده مجلس شورای اسلامی با همکاری مسئولان و مردم نسبت به پیگیری نیازها و مطالبات اقدام نماید .ک2

7541/650

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا