گوناگون

ورزش استان بوشهر نیازمند یک نهضت احیای دانش بنیان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای تیم رسانه ورزش بوشهر اظهار داشت: ورزش نقش بسیار مهمی در رفع چالش‌های جسمی و روحی دارد و باید با ترویج فرهنگ ورزش همگانی زمینه را برای استفاده همه مردم فراهم سازیم.

وی خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی در سطح جامعه شد و اضافه کرد: استان بوشهر در تاریخ ورزشی دارای جایگاه مناسبی است و ورزشکاران این استان همواره در مسابقات مختلف افتخارآفرین بوده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر می‌تواند در فصول مختلف میزبان رشته‌های مختلف ورزشی باشد، تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی می‌تواند زمینه‌ساز افتخارآفرینی ورزشکاران بوشهر در عرصه ملی و بین‌المللی باشد.

وی عدم وجود زیر ساخت‌های توسعه ورزش را به عنوان یکی از مشکلات ورزش استان بوشهر ذکر کرد و ادامه داد: عدم مدیریت متناسب با شرایط روز و عدم رشد فنی و علمی از دیگر مشکلات ورزش استان بوشهر است.

آیت‌الله صفایی بوشهری از عدم توجه جدی به مقوله ورزش همگانی و قهرمانی و عدم تحول در عرصه های مدیریت ورزشی به عنوان دیگر مشکلات عرصه ورزش یاد کرد و افزود: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیاری در عرصه ورزش است که باید شاهد تحول در این عرصه باشیم.

فضاهای ورزشی استان بوشهر به طور جدی گسترش یابد

وی از اخلاق‌مداری به عنوان یکی از ویژگی‌های ممتاز ورزش استان بوشهر نام برد و افزود: ورزش استان بوشهر به طور جدی نیازمند یک نهضت احیای دانش بنیان در حوزه رشد ورزشی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اهمیت برنامه‌های تیم رسانه ورزش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید شاهد تداوم و گسترش برنامه های رسانه ورزش باشیم چرا که می تواند نقش مهمی در رشد ذات ورزش و ایجاد نشاط و امید در جامعه و هم نعمات، خیرات و برکات برای جامعه داشته باشد.

آیت الله صفایی بوشهری خواستار تشکیل یک اتاق فکر برای تحول آفرینی در امر رسانه ورزش و تأثیرات آن بر جامعه شد و گفت: اعضای تیم رسانه ورزش باید برای ترویج و فرهنگ سازی ورزش همگانی و تحلیل‌های علمی و دقیق برای رشد ورزش قهرمانی تلاش کنند.

وی خواستار نهادینه شدن روح امید، نشاط، شادابی، دین مداری و اخلاق محوری در جامعه شد و تاکید کرد: فضاهای ورزشی استان بوشهر به طور جدی گسترش پیدا کند و مسئولان باید سرمایه‌گذاری لازم را در این زمینه انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا