گوناگون

ورزش در مدارس استان زنجان در حال تخصصی شدن است

 به گزارش خبرنگار مهر، حسن مظفری ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزش دانش آموزان،با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از سازمان آموزش و پرورش در خصوص تحصیل ، تهذیب و ورزش افزود: تحقق این امر مهم با مشارکت خانواده ها امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: توجه به سه موضوع قرآن، هنر و ورزش بر اساس تاکیدات سند تحول بنیادین در مدارس بیش از بیش مورد توجه قرار می گیرد و باید تدوام پیدا کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان، گفت: با منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه های درون مدرسه ای بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

مظفری گفت:با اولویت قرار دادن این سه محور مهم تدوین شده از سوی مقام معظم رهبری نشاط و شادبی در بین دانش آموزان بهبود یافته است.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کردو یاد آورشد: هدف دیگر اجرای این برنامه تمرکز زدایی از آموزش و پرورش و فراهم کردن زمینه بهره برداری از تمام امکانات مدارس برای فعالیت دانش آموزان و نهادینه کردن ورزش در مدارس  است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان از فعالیت 110 مربی تربیت بدنی در این ناحیه خبر داد و تاکید کرد: 210 مدرسه در این المپیاد ورزشی شرکت خواهند کرد.

مظفری به وضعیت امکانان و تجهیزات در مدارس ناحیه دو زنجان اشاره کردو گفت: 4 سالن ورزشی چند منظوره تخصصی برای دانش آموزان دارد و 12 سالن هم وجود دارد که سالن امتحانات می باشد.

وی تصریح کرد: در استان باید برنامه ریزی لازم برای توسعه سالن های ورزشی مدارس در دستور کار قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا