گوناگون

نشاط و شادی حلقه مفقوده در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمجیدی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، به برگزاری المپیاد ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: المپیاد ورزشی به عنوان یک حامی اصلی برای حضور دانش آموزان در جامعه است.

وی اظهار داشت: مدرسه به عنوان یکی از مهمترین کانون ها ی تربیتی در جامعه مورد توجه است بنابراین باید به به بحث ورزشی و تربیتی دانش آموزان ویژه توجه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه آموزش و پرورش تحصیل ، تهذیب و ورزش است که این امر باید در بین دانش آموزان شکوفا شود.

تمجیدی اعتدال در تحصیل را امر مهم تلقی کرد و گفت: دانش آموزان باید در زمینه علمی برای کشور افتخار باشند که این نیازمند توجه تربیت بدنی است.

وی با تاکید بر مسائل اخلاقی در میان دانش آموزان گفت: جایگاه مهم تربیتی و آموزشی در کنار توجه به درس امر مهمی است ولی نباید از مسائل اخلاقی غافل شویم که در این میان نقش مربیان و معاونین آموزشی و پرورشی در مدارس بسیار مهم است که باید زمینه حضور فعال دانش آموزان فراهم شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، یادگیری ورزش را در بین دانش آموزان بسیار مهم دانست و گفت: ورزش به عنوان یکی از ابزارهای یادگیری در کنار تحصیل است که وسیله مناسبی برای توجه به نیاز زندگی عاطفی و روانی دانش آموزان است که در این میان ورزش به عنوان یک ابزار ورود به همه عرصه ها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا