گوناگون

ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های ورزشی تسهیل می شود/ انتقاد مبتنی بر اطلاعات ناکافی بی اثر است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا خادم طی سفری به استان کرمانشاه تا شامگاه روز پنجشنبه از پروژه های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مرزی استان کرمانشاه بازدید کرد و درنهایت طی جلسه ای در شهرستان قصرشیرین با حضور برخی از هیئت های ورزشی، مسئولین اداره ورزش و جوانان و البته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی مشکلات و چالش های ورزشی این مناطق بررسی شد.

معاون پارلمانی وزارت ورزش شامگاه پنجشنبه در این نشست اظهار داشت: بنده اینجا نیستم که وعده هایی بدون پشتوانه محقق شدن بدهم چرا که متأسفانه برخی از مدیران پس از اطلاع از کاستی ها و مشکلات مناطق مختلف کشور با وعده هایی که بعدا به سر انجام نمی رسد دلسردی را به ارمغان می آورند.

خادم با ابراز رضایت از سرانه فضای های ورزشی در شهرستان قصر شیرین اظهار داشت: متوسط سرانه فضای ورزشی برای قصر شیرین 2 برابر استاندارد است و به همین دلیل این شهرستان در این حوزه از توسعه یافته ترین مناطق کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: کلید توسعه کیفی و کمی ورزش در شهرستان های مرزی استان کرمانشاه ورود بخش خصوصی و سرمایه های سرمایه گذاران خصوصی به ورزش است است چرا که در شرایط فعلی باید در کنار بودجه های محدود دولتی به نقش آفرینی سرمایه گذاری های خصوصی بیشتر بها داد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش همچنین از فراهم کردن تمهیداتی برای تسهیل حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه ورزش خبر داد.

این مقام مسئول با اشاره به کمبود نیروی انشانی در بخش هایی از وزرات ورزش اظهار داشت: این مشکل در برخی از بخش های وزارت ورزش وجود دارد و بر اساس آن در صدد هستیم به کمک دولت و مجلس مجوز استخدامی جدید بگیریم.

خادم با گلایه از برخی انتقادهای غیر کارشناسی از وزارت ورزش گفت: تیم مدیریتی وزارت خانه همگی از افرادی هستند که به خوبی حوزه ورزش و البته حوزه جوانان را می شناسند و در راستای رفع مشکلات و چالش ها در حال برنامه ریزی هستند بنابر این باید از انتقادهایی که مبتنی بر منتطق و اطلاعات کافی نیستند پرهیز کرد.

شایان ذکر است که معاون پارلمانی وزیر ورزش در این سفر از اختصاص کمک 30 میلیون تومانی و برخی از تجهیزات ورزشی به ادارات ورزش و جوانان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا