گوناگون

ویسی با کولیبالی برخورد کند/ دروازه فوتبال ما نباید بر روی همه باز شود

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به فحاشی بازیکن خارجی استقلال خوزستان به عابد زاده اظهار داشت: من صحبتم را اینگونه آغاز میکنم: فوتبال ما به کجا می رود؟ در اواخر بازی استقلال خوزستان و راه آهن بازی این دیدار به جنجال کشیده شد و طبق صحنه هایی که در تلویزیون نشان داده شد متوجه شدم طرفی از قضیه کولیبالی است؛ بازیکنی که هفته گذشته نیز اعتراض های شدیدی به یکی از داوران با اخلاق لیگ کرد و من به شخصه انتظار محرومیت این بازیکن را داشتم.

وی افزود: این بازیکن خارجی که حتی نمی دانم از کدام کشور به لیگ ما آمده است در یکی از روزنامه ها برای اینکه خود را از این اشتباه تبرئه کند گفته است که من با زبان فارسی و انگلیسی آشنایی ندارم ولی از آنجا که می گویند دروغگو فراموشکار است در ادامه حرف های خود گفته است که عابدزاده به زبان انگلیسی به من فحاشی کرده است و برای من این سوال پیش آمد که اگر این بازیکن با انگلیسی آشنایی ندارد پس چگونه متوجه شده است عابدزاده به این زبان فحاشی کرده است.

مربی سابق سپاهان از احمدرضا عابد زاده تمجید کرده و بیان داشت: عابد زاده بازیکنی است که پا خود را به خاطر تیم ملی از دست داده و به تیغ جراهان سپرد و بعد از آن فوتبال با او کاری کرد که متاسفانه دچار سکته مغزی شد و با دعای خیر مردم و لطف خدا بود که این مرد بزرگ به جامعه ورزش ما بازگشت.

وی ادامه داد: بازیکن با اخلاقی که در طول دوران دروازه بانی خود حتی یکبار هم اخراج نشد؛ در حال حاضر فوتبال ما به جایی رسیده است که یک بازیکن خارجی که در هیچ کجا از دنیا جایی برای بازی ندارد به اسطوره فوتبال ما توهین می کند و کاری می کند که شاید او برای همیشه از فوتبال ما برود.

چرخابی، عابد زاده را یک سرمایه ملی در فوتبال دانست و تاکید کرد: عابد زاده یکی از سرمایه های بزرگ این کشور است و می تواند دروازه بان های بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کند و ما در عصری زندگی می کنیم که هیچکدام از دروازه بان های ما حتی نصف عابدزاده، مرحوم حجازی و دیگر پیشکسوتان دروازه بانی کشور ما نیز نیستند و من واقعا متاسفم که دروازه فوتبال ما برای همه باز شده است.

وی از باشگاه ها نیز انتقاد کرد و گفت: بازیکنان خارجی معدودی در لیگ ماهستند که هم در فوتبال و هم در اخلاق خوب باشند که به تعداد انگشتان دست نیز نمیشوند و من حاضرم قسم بخورم که استان پهناور خوزستان بدون شک قطب نخست فوتبال کشور است و بازیکنانی فوق العاده بهتر از کولیبالی وجود دارد که اکنون متاسفانه جایی در تیم های خوزستانی ندارند.

این پیشکسوت فوتبال از ویسی مربی استقلال خوزستان تمجید کرده و تصریح کرد: با توجه به خصوصیات اخلاقی که از ویسی می دانم وی یکی از مربیان فهیم و بازیکن ساز کشور است که از ایشان درخواست می کنم با بازیکن خود برخورد کند و برای این بازیکن کسوت عابد زاده را مشخص کند که می دانم ویسی این کار را خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا