گوناگون

ویژه برنامه «کوی محبت» شب میلاد امام زمان(عج) پخش می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازندگان ویژه برنامه «کوی محبت» به مناسبت شب میلاد امام زمان(عج) بخش‌های متنوعی را برای برنامه تدارک دیده‌اند، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری میهمان برنامه خواهد بود.

در این برنامه که از ساعت 23:30 الی 1 بامداد از شبکه دو سیما پخش می شود و ارتباط مستقیم با کربلای معلی و جمکران از دیگر بخش‌های برنامه است.  ارتباط اسکایپی با آمریکا و تازه مسلمان آمریکایی  بخشی از این ویژه برنامه را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین گزارش، برقراری ارتباط زنده با مستبصرین «تازه مسلمانان» از طریق فضای اسکایپی به طور زنده در سراسر دنیا از نقاط برجسته این برنامه به شمار می آید. ایجاد تور مجازی در برنامه که بینندگان از طریق پانوراما وارد حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) می‌شوند که این بخش مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

برنامه کوی محبت مانند سه سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان قبل از افطار از نجف اشرف برنامه خواهد داشت و دعوت از کارشناسان معارفی سیما، تازه مسلمانان و … بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می دهد.

دوره جدید این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی موسوی و اجرای مهدی حاج محمدی و سیدمصطفی موسوی همزمان با  ایام ولادت امام جواد(ع) آغاز شد. کوی محبت به سفارش گروه معارف شبکه 2 سیما تهیه و تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا