گوناگون

پاشازاده: چند روز فرصت خواستم تا فکر کنم

  مهدي پاشازاده در خصوص اين شايعه که ظاهرا از حضور در کادر فني استقلال انصراف داده است، ‌گفت: به شکلي درست مي‌گوييد ولي من در صحبتي که با قلعه‌نويي داشتم سعي کردم محترمانه صحبت‌هايم را مطرح کنم ولي قلعه‌نويي قبول نکرد. او خيلي به من لطف دارد و من را شرمنده خودش کرده است اما من با شهرداري تبريز هنوز قرارداد دارم هرچند اگر آنها مي‌دانستند که بحث استقلال است مخالفتي با حضور من نداشتند.

به گزارش فارس، وي افزود: من به شهرداري تبريز دين دارم و با وجودي که تيم منحل شده بود اما تمام کارهاي تيم را به خوبي پيش برديم و با بازگشت سهرابي به تيم دوباره به ما کمک شد و تيمي را از حد زير صفر به بالا آورديم. شما ببينيد تيمي مثل استيل‌آذين که مدت‌هاست تيم‌داري مي‌کند يکسري بازيکنان را عوض کرده و به ليگ يک برمي‌گردد اما ما ستاره نداشتيم و تيم را به ليگ يک برگردانديم. من شهرداري تبريز را فرزند خود مي‌دانم ولي از اين طرف هم بحث کمک به استقلال بود ولي با اين وجود از قلعه‌نويي چند روز فرصت خواستم که فکر کنم.

مدافع سابق استقلال در خصوص اينکه شايعه شده او به خاطر اختلافاتش با جواد زرينچه براي حضور در اين تيم دودل است، گفت: اصلا بحث اختلاف مطرح نيست ولي به هر حال من فکر مي‌کنم اگر حرف نزنم بهتر باشد و هدف من هم کمک به استقلال و امير قلعه‌نويي بود. من بايد درست فکر کنم و تصميم درستي بگيرم هرچند از نظر امير قلعه‌نويي حضور من در استقلال تمام شده بود و او خيلي به من لطف کرد و حتي گفت برويد کارتان را انجام دهيد اما من از او چند روز فرصت خواستم تا بتوانم فکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا