گوناگون

پينتو: داور مراقب شيرجه‌هاي روبن باشد

خوسه لوئيس پينتو در کنفرانس خبري پيش از رويارويي مردانش برابر هلند در چهارمين ديدار از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 در خصوص تکرار شيرجه‌هاي آرين روبن،‌ بال تيم ملي هلند ابراز نگراني کرد.

به نقل از تسنيم، روبن در بازي قبلي هلند برابر مکزيک چند بار شيرجه زد که آخرين آنها به اعلام يک ضربه پنالتي به سود لاله‌ها منجر شد، پنالتي که حکم پيروزي آنها برابر ازتک‌ها را صادر کرد. اين مسئله سبب شده پينتو نگران دچار شدن مردانش به سرنوشتي مشابه سرنوشت مکزيک باشد.

وي به خبرنگاران گفت: شيرجه و تمارض يکي از مهمترين موضوعات در جام جهاني است. ما واقعاً‌ نگران ضربه خوردن از اين معضل هستيم. من از داور و فيفا مي‌خواهم که با دقت حرکات روبن را بررسي کنند. او يکي از سه يا چهار بازيکن برتر دنياست. من در وب‌سايت شخصي خود بازي روبن را تحليل کرده‌ام و بايد بگويم که او حيرت‌آور است.

پينتو افزود: بايد بگويم که در اين دوره از جام جهاني اشتباهاتي از جانب داوران سر زده است و ما واقعاً‌ نگران شيرجه‌هاي روبن هستيم، چيزي که خودش هم به آن اذعان داشته است. به همين دليل اميدوارم که داوران با دقت حرکات او را زير نظر داشته باشند. من از آنها تقاضا دارم که حواس‌شان را جمع کنند. اين بازي براي ما بسيار مهم است و شيرجه‌هاي روبن مي‌تواند تأثير بسزايي در نتيجه آن داشته باشد. مي‌خواهم به داور بازي اعتماد کنم و اميدوار باشم که اتفاق خاصي رخ ندهد.

تيم‌هاي ملي ملي کاستاريکا و هلند 30 دقيقه بامداد فردا (يکشنبه) به مصاف هم مي‌روند تا حريف برنده ديدار آرژانتين و بلژيک را تعيين کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا