گوناگون

کلانتري: اميدوارم استخوان‌بندي فولاد حفظ شود

ايوب کلانتري در مورد اينکه آيا با فولاد خوزستان تمديد قرارداد کرده است، گفت: قراردادم را تمديد کردم و در خدمت فولاد خوزستان هستم.

به گزارش فارس، وي در مورد تمرينات اين تيم عنوان کرد: از روز اول تمرينات با وجود نداشتن قرارداد کنار تيم بودم چرا که به حضور در اين باشگاه علاقه دارم. مي‌خواستم فصل بعد هم در خدمت فولاد خوزستان باشم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد وضعيت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: امسال بسياري از تيم ها در حال خريد بازيکنان قوي هستند تا تيمي خوب را براي فصل بعد ببندند. براي موفقيت بايد برنامه داشته باشيم. چند بازيکن خوب را از دست داديم و بايد با جذب جايگزين هاي خوب وضعيت خودمان را بهبود ببخشيم.

وي افزود: قرارداد اکثريت بازيکنان تمديد شده و اميدوارم بتوانيم استخوان بندي تيم را حفظ کنيم. در اين صورت با جذب بازيکنان جديد مي‌توانيم به موفقيت برسيم.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه در مورد اينکه آيا فولاد خوزستان مي‌تواند فصل بعد موفق شود، اظهار داشت: تمامي تورنمنت‌ها را جدي مي‌گيريم و تلاش مي‌کنيم بتوانيم در فصل بعد هم موفق باشيم.

وي در پايان در مورد علمکرد تيم ملي خاطرنشان کرد: تيم ملي در جام جهاني عملکرد خوبي داشت و به بازيکنان خسته نباشيد مي‌گويم مقابل تيم‌هاي بزرگ عملکرد خوبي داشتيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا