گوناگون

گزارش تمرين استقلال

تمرين نوبت عصر تيم استقلال از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) با حضور 150 نفر از هواداران اين تيم در کمپ استقلال برگزار شد.

به نقل از تسنيم،  تساوي بدون گل تيم ملي کشورمان مقابل نيجريه در جام جهاني 2014 برزيل محور اصلي بحث هواداران، مربيان و بازيکنان استقلال بود. برخي معتقد بودند ايران بازي خوبي به نمايش گذاشته و برخي ديگر اعتقاد داشتند ايران با اين شيوه مقابل آرژانتين گل‌هاي زيادي دريافت مي‌کند.

* اميد ابراهيمي، هافبک جديد تيم استقلال در تمرين نوبت صبح آبي‌پوشان شرکت کرده اما موفق به ديدن امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال نشده بود. هنگامي که ابراهيمي در تمرين عصر امروز استقلال به سمت قلعه‌نويي رفت، سرمربي آبي‌پوشان او را در آغوش گرفت. اين صحنه که سوژه عکاسان شده بود، تشويق شديد تماشاگران را به دنبال داشت.

* ظاهراً قرار بود مسئولان استقلال براي البسه اين تيم با شرکت آل‌اشپورت به توافق برسند اما چون با برند مجيد يکسال ديگر قرارداد دارند آبي‌پوشان فصل آينده نيز به احتمال زياد البسه مجيد را بر تن مي‌کنند.

* اميد ابراهيمي در تمرين نوبت صبح امروز پيراهن شماره 13 را پوشيده بود اما در تمرين عصر پيراهن شماره 6 استقلال را که فصل گذشته بر تن جواد نکونام بود به اين بازيکن دادند.

* حميد ملک‌احمدي، بازيکن و مربي دروازه‌بانان پيشين استقلال که پيشتر ذخيره ناصر حجازي بود امروز يکي از ميهمانان ويژه تمرين استقلال بود که امير قلعه‌نويي از وي استقبال کرد.

* برخلاف روزهاي گذشته که آبي‌پوشان بيشتر عبور از موانع و فوتبال درون تيمي را انجام مي‌دادند در تمرين امروز امير قلعه‌نويي تمرينات تاکتيکي را براي شاگردانش در نظر گرفته بود و بر کار آنها نظارت مي‌کرد.

* امروز تعداد کمتري از بازيکنان تستي در تمرين استقلال حضور داشتند.

* منصور پورحيدري در تمرين آبي‌پوشان حضور داشت اما ميرشاد ماجدي غايب بود. پورحيدري دقايقي با جواد زرينچه به طور خصوصي صحبت کرد. مهدي پاشازاده هنوز در تمرينات استقلال شرکت نکرده است.

* آبي‌پوشان فردا نيز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرين مي‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا