گوناگون

گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری از دستاوردهای بسیج سازندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم عزیزی عصر امروز در آئین بهره برداری از دو هزار و 300 طرح اقتصادی مقاومتی و 308 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در محل قدمگاه امام رضا(ع) افزود: بر این باوریم که بسیج در بدنه سازمان مستضعفان نقش ارزنده ای را در بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: خودنگری و بازیابی وظیفه امروز در پرتو بسیج سازندگی و در مسیر تلاش و آبادانی شکل گرفته و منشاء تحولات همه جانبه جوانان در عرصه سازندگی را مهیا کرده است.

سردار عزیزی تصریح کرد: امروزه تقویت نگاه نوعدوستی و رفتارهای معنادار و آرمان خواهی توام با عمل گرایی پایدار را در میان بسیجیان به ویژه آنانی که در عرصه محرومیت زدایی هستند را شاهدیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: تقویت بنیان تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با بهره گیری از توان بسیجیان میسر خواهد بود و آنچه امروز شاهد آن هستیم از دستاوردهای سازندگی است.

سردار عزیزی گفت: حضور موثر بسیجیان در عرصه هایی که نظام از آن سو مورد تهدید است (مثلا در مباحث اقتصادی) سبب شد تا ما بتوانیم به سمت پروژه های کوچک و زودبازده برویم و در نتیجه شاهد بارش تولیدات زودبازده و اقدامات کم هزینه باشیم.

وی افزود: خوشبختانه توانسته ایم با نگاه مولد و توجه به تولیدات داخلی گام های موثری برداریم.

سردار عزیزی اظهار کرد: حرکت خوب با نگاه اقتصاد مقاومتی در بدنه بسیج می تواند موجبات بی نیازی کشور را از بیگانگان فراهم سازد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی و الگوهای جهادی در نقاط مختلف کشور برای استفاده از این توان زیاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآورشد: بهره برداری از دو هزار و 300 طرح اقتصاد مقاومتی و 308 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در 31 استان کشور بر اساس تلاش مسئولان و به عنوان یک دستاورد در طول یک سال به انجام رسید.

سردار عزیزی گفت: امید می رود تا با همت، تلاش و انگیزه جهادی و بسیجی وار زمینه ساز رشد بیشتر و آبادانی کشور در تمامی عرصه های به ویژه اقتصاد مقاومتی همراه با نگاه و تفکر بسیجی باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا