گوناگون

آذین بندی و نور افشانی مساجد و امامزادگان در جنوب شرق تهران

سید سعید دادگستر، مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آذین بندی و نور افشانی مسجد، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه در محلات 20 گانه منطقه 15 در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گرامیداشت مقام و منزلت امام حسن مجتبی (ع)، افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

دادگستر اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی منطقه 15 به منظور زیباسازی، آذین بندی و نو پردازی مساجد، بقعه‌های متبرکه و امامزادگان این منطقه در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: زیباسازی، آذین بندی و نور پردازی مساجد، بقعه‌های متبرکه، امامزادگان و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15، نصب ریسه‌های پرچمی، رنگی و شلنگ‌های رنگی، نصب بنر، شستشو و رنگ آمیزی جداره‌ها و مناظر شهری و مبلمان شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادگستر خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، نصب تلویزیون شهری، اجرای بالن، نور پردازی و اکران عرشه‌ پل‌های عابر پیاده، نصب پایه و پرچم‌های رنگ و پرچم ایران در معابر محور‌های اصلی، میادین و بزرگ راه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا