گوناگون

آغاز بارش باران از دوشنبه در استان بوشهر/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بهادری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپیداری شرایط جوی در استان بوشهر است و شاهد استقرار سامانه بارشی در استان خواهیم بود.

وی از آغاز بارش‌های پائیزی در استان بوشهر از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و بیان داشت: امواج ناپدار جوی از شب گذشته وارد استان شده است و در بخش‌های شمالی استان بوشهر نیز قطرات باران را شاهد بودیم.

مدیر تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهر از پیش‌بینی وضعیت خوبی برای بارش‌های پائیزی در استان بوشهر خبر داد و افزود: زبانه‌های ناپایدار جوی از روز دوشنبه در استان بوشهر پیش بینی شده است.

وی از کاهش دما در استان بوشهر با فعال شدن این سامانه خبر داد و تاکید کرد: با بارش نخستین بارش پائیزی در استان بوشهر از روز دوشنبه دمای استان بوشهر چند درجه خنک‌تر خواهد شد.

بهادری از مواج شدن خلیج فارس با فعالیت این سامانه خبر داد و اضافه کرد: جریانات جوی و وزش بادهای شمالی باعث خواهد شد تا شاهد مواج و متلاطم شدن دریا باشیم.

وی خواستار پرهیز دریانوردان از سفرهای دریایی از روز دوشنبه شد و یادآور شد: بارش ها از شمال استان شروع خواهد شد و هم اکنون شاهد ابرناکی در برخی نقاط استان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا