گوناگون

احداث ترمینال مجهز 2 هکتاری در مرند

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا هاشمی عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این ترمینال جدید توسط بخش خصوصی احداث می شود و یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین ترمینال های شمال ‌غرب کشور است که به زودی عملیات ساخت آن شروع می شود.

وی با تاکید بر اینکه برای روان ‌سازی ترافیک مرند روگذر های مختلفی در سطح شهر احداث می شود، ابراز داشت: مجوز هفت روگذر از شورای شهر گرفته شده و احداث آنها در آینده نزدیک شروع می شود.

هاشمی همچنین از اجرای بیش از 20 کیلومتر جدول گذاری در خیابان ها و معابر شهر مرند در سه ماه گذشته خبر داد و گفت: ساماندهی میدان ارتش، کتابخانه بعثت و افتتاح پل رو گذر بعثت تا شروع هفته دولت انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت روگذر در مرند باعث کاهش ترافیک و حوادث رانندگی می شود، افزود: مردم از شهرداری انتظار دارند که پروژه های باکیفیت و در زمانبندی مشخص انجام شود تا رفاه و آسایش آنها تامین شود.

شهردار مرند بر لزوم هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و نظارتی مرند برای عمران و آبادانی شهر بزرگ و پرجمعیت مرند تاکید کرد و افزود: امیدواریم تا باهره برداری از پروژه های مهم و حیاتی مرند شاهد افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری باشیم.

لازم به یادآوری است که در جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند با تصویب حداکثریت اعضا مقرر شد تا نرخ کرایه‌ های روستایی 20 تا 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد و همچنین سرعت ‌گیرهای شهرستان استاندارد سازی شده و زمین ترمینال جدید ظرف مدت دو هفته به شهرداری مرند واگذار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا