گوناگون

دولت تعهدات خود در مورد مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه را عملی کند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه طرح های بسیار خوبی به تصویب رسید که اجرای آن ها نیازمند تخصیص بودجه لازم است.

وی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری تاکنون به کلیه تعهدات خود در قبال تخصیص بودجه لازم عمل کرده است، یادآور شد: درصورتی که دولت نیز به تعهدات خود عمل نماید شاهد بهره برداری از پروژه های مصوب سفر رهبری به استان در موعد مقرر خواهیم بود.

مصری خاطرنشان کرد: در این میان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تخصیص 5 هزار میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها را متعهد شده که تاکنون از پرداخت آن خبری نشده است.

نماینده کرمانشاه تاکید کرد: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح های مصوب سفر رهبری نباید از طریق بودجه های جاری استان تامین شود چرا که ردیف بودجه ای جداگانه برای این کار در نظر گرفته شده و دولت باید آن را تقبل کند.

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر مدیران استان کرمانشاه با جمع نمایندگان استان شد و گفت: آن ها باید از ظرفیت های نمایندگان استفاده کرده تا به کمک هم بتوانیم بودجه بیشتری جذب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا