گوناگون

استاندارقم: تمام مسئولان استان برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند

استاندار قم با تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌های این نیرو در تامین نظم و امنیت استان تقدیر کرد و گفت: تمام مسئولان استان برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در تالار معصومیه (س) برگزار شد، از تلاش مقتدرانه ناجای قم در تامین امنیت استان قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه اعضای شورای تامین قم نهایت همکاری را در اجرای مصوبات جلسات دارند، گفت: این تعامل موجب کاهش جرائم و افزایش ضریب امنیت در استان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در ادامه با اشاره به معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور گفت: در صورت مقابله صحیح با این بلای خانمانسوز از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد راه حلی موقتی و بعضا ناکارآمد در مقابله با اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: مسئولان استان باید تدابیری بیندیشند تا جوانان به سمت این ناهنجاری سوق نیابند.

مقام عالی دولت در استان استفاده از نظرات کارشناسانه جامعه شناسان و افراد متخصص در زمینه کنترل اعتیاد را بسیار ضروری ارزیابی و خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات کشورهای موفق نیز در این راستا بسیار راهگشا خواهد بود.

استاندار قم همچنین همکاری و هماهنگی همه‌ی دستگاه‌ها با مقامات امنیتی استان در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و جلوگیری از رشد بزهکاری را خواستار شد.

در پایان این مراسم از دبیران برتر اقامه نماز استان، کادر نیروی انتظامی و مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با لوح تقدیر قدردانی شد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا