گوناگون

استاندار مرکزی :توسعه اقتصادی در گرو حمایت از صنعتگران وکارآفرینان است

81198460 5756178

ˈمحمد حسین مقیمی ˈروز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع مرغداری خاورمیانه در خمین افزود: رشد اقتصادی سریع ،بادوام و پیوسته نیاز به مدیریت نیروی انسانی ، آموزش و مهارت آموزی دارد.

وی اظهارکرد: با استفاده بهینه و درست از منابع و حمایت از سرمایه گذارها وکارآفرین هایی که ارزش افزوده ایجاد می کند ،مواد اولیه را به کالای با کیفیت تبدیل می کنند که مسوولان امر بایستی اثرات مثبت زیادی که با یک کارآفرینی و سرمایه گذاری در یک منطقه ایجاد می شود را در نظر بگیرند.

وی اظهارکرد: توسعه اقتصادی تنها نیازمند اعتبار دولتی وکمبود منابع نیست بلکه کشور ما دارای ذخایر و منابع زیادی است که نیازمند مدیریت نیروی انسانی ،ترغیب کارآفرینها به سرمایه گذاری و افزایش تولید و ایجاد اشتغال است.

مقیمی بیان کرد: در هر جا کارآفرین ها و سرمایه گذاران وارد عرصه شدند آن منطقه به رشد اقتصادی دست پیدا کرده و باعث افزایش درآمد خانوار،کاهش نرخ بیکاری و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از درآمد پایین وبیکاری شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان خمین از سرمایه گذاران و کارآفرین ها حمایت نشده است به همین دلیل این شهرستان به توسعه اقتصادی نرسیده است .

استاندار مرکزی تاکید کرد: همه مسوولان بایستی با حمایت زمینه سرمایه گذاری را در شهرستان خمین فراهم کنند تا این شهرستان همسطح شهرستانهای دیگر استان مرکزی توسعه یابد.

مقیمی با بیان اینکه همه هم و غم دولت رفع مشکلات اقتصادی مردم است افزود: برنامه دولت کنترل تورم و رکود اقتصادی کشور است.ک/2

7276/555

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا