گوناگون

استفاده از مترو شیراز را باید با کارهای آموزشی و فرهنگی آغاز کرد

علیرضا پاک فطرت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر فعالیت های انتخاباتی شهردار شیراز تاکید کرد: تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده و از جانب من نیز تاکنون چیزی مشخص نیست.

وی ادامه داد: حضور من به عنوان کاندیدای حضور در انتخابات مجلس مشخص نیست اما هر کجا که لازم باشد برای خدمت وارد می شوم.

شهردار شیراز تصریح کرد: از سن 19 سالگی هر کجا که لازم بود وارد شدم و امروز هم اگر احساس کنم که لازم است حتی بر روی میدان مین هم خواهم رفت.

پاک فطرت تاکید کرد: اما کار و فعالیت را از روی وظیفه انجام می دهم و بحث انتخاباتی نیست.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص وضعیت مترو شیراز نیز گفت: در حال حاضر مترو آماده خدمت رسانی به مردم است اما باید فرهنگ سازی مناسبی در این خصوص انجام و در مرحله اول دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف مردم را به استفاده از قطار شهری عادت داد.

شهردار شیراز افزود: بخش زیادی از مردم شیراز نحوه استفاده از مترو را نمی دانند به همین دلیل باید با مباحث آموزشی و فرهنگی کار را آغاز کرد.

پاک فطرت در خصوص راه اندازی کامل خط یک نیز گفت: فاز دو از خط یک قطار شهری شیراز تا دو سال دیگر ساخته نخواهد شد زیرا باید اعتبارات به این مجموعه وارد شود.

وی یادآور شد: کلنگ مترو از میدان الله به زمین خورد اما فعالیت از میدان احسان آغاز شد و در هر حال کار را باید از یک جا آغاز کرد و نمی توانستیم مترو را متوقف کنیم تا فاز دو خط یک نیز به اتمام برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا