گوناگون

افتتاح یک پروژه ریلی در رأس وعده‌های رییس‌جمهور به زنجانی‌ها

رییس‌جمهوری در سفر خود به استان زنجان وعده افتتاح یا آغاز به کار چندین پروژه را داد که در این بین افتتاح یک پروژه ریلی در صدر آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، روحانی در سفر اخیرش به زنجان وعده داد دولت با پیگیری‌های همه‌جانبه و با سرعت بالا طرح دو خطه شدن راه آهن زنجان قزوین را پیگیری می‌کند.

طبق اعلام رییس‌جمهور این طرح که فعالیت‌های مقدماتی و زیرساختی آن آغاز شده در آینده نزدیک به مرحله افتتاح خواهد رسید تا یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی ایران در غرب و شمال‌غرب به شکلی دو خطه به کار خود ادامه دهد.

دو خطه شدن این مسیر بسیار مهم که از سال‌ها پیش در رأس خواسته‌های مردم استان زنجان قرار داشته، می‌تواند رفت و آمد قطارهای مسافرتی و باری را در مسیر اصلی تهران تبریز تسهیل کند.

چند روز قبل از این سفر پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان از قرار گرفتن این پروژه در اولویت برنامه‌های راه‌آهن کشور خبر داده بود.

طبق این خبر با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی انصاری، استاندار زنجان این طرح با موافقت عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در اولویت برنامه‌های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و بنا شده بود در اولین فرصت اقدامات لازم برای بهره‌برداری از آن انجام شود.

به گزارش ایسنا، دولت یازدهم در طول بیش از یک سالی که از عمرش گذشته بارها بر لزوم توجه ویژه به پروژه‌های ریلی تاکید کرده است و با سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز پروژه‌های جدید تلاش کرده دسترسی مردم به خطوط ریلی در کشور را تقویت کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا