گوناگون

افراد بی سواد گروه سنی 10 تا 20 سال آبادان هرچه سریعتر باید شناسایی شوند

81197750 5754971

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ خیریه رشیدی ˈ چهارشنبه در همایش توجیهی طرح با سواد کردن اولیاء دانش آموزان و گروه های سنی 10 تا20 سال در دبستان دخترانه غیرانتفاعی پالایشگاه آبادان افزود: طرح باسوادی گروه سنی 10 تا 20 سال در راستای تسهیل و تسریع در اجرای برنامه های سوادآموزی و ارتقای شاخص با سوادی در آبادان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: توجه به گروه های اجتماعی خاص و متناسب سازی روندهای ارایه خدمات برای توسعه عدالت آموزشی در دستیابی به آموزش های پایه ای سواد لازم است.

وی کودکان و نوجوانان گروه سنی 10 تا 20 سال را از مهمترین و تاثیرگذارترین گروه هایی دانست که فرصت حضور در مدرسه را از دست داده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آبادان سوادآموزی این گروه سنی را ضروری خواند و افزود: باسوادی این گروه سنی بر اساس سیاست های تحول محور و تدبیر مدار آموزش و پرورش انجام می شود.

وی گفت: حمایت از کودکان و نوجوانان کار، تسهیل آموزش کودکان و نوجوانان معلول جسمی حرکتی، پشتیبانی آموزشی از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست و ایجاد انگیزه در آموزش دهنده ها از ویژه گی های این طرح ملی است.

رشیدی افزود: برای ریشه کنی بی سوادی از سطح شهرستان آبادان همه باید کمک کنند.

وی اظهار داشت: زمان ثبت نام از دانش آموزان در مدارس فرصت خوبی است که مدیران مدارس اولیای دانش آموزان بی سواد و کم سواد را شناسایی و به کلاس های سواد آموزی هدایت کنند.

در این همایش مدیران و معلمان برای شناسایی، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد اعلام آمادگی کردند.ک/2

7279/7103

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا