گوناگون

افزایش تعاونی ها می تواند بیکاری را ریشه کن کند/ بیمارستان بهبود تبریز الگوی تعاونی برتر در حوزه درمان است

سید حمید کلانتری بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید خود از بیمارستان و هتل آپارتمان بهبود تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:  آذربایجان شرقی از جمله استان های برتر در حوزه تعاون است و تعاونگران نمونه و موفق زیادی را به کشور تحویل داده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ تعاون در آذربایجان شرقی به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کرده است، ابراز داشت: تعاونی ها معمولا در بخش های مختلف گردشگری، صنایع دستی، درمانی و صنایع غذایی  تشکیل می شوند که به سهم خود نقش بسیار مهمی در شکوفایی اقتصادی کشور و ایجاد توسعه پایدار ایفاء می کنند.

کلانتری در ادامه سخنان خود بر لزوم افزایش تعاونی های فعال در همه حوزه ها تاکید کرد و ابراز داشت: توجه بیش از پیش به امر تعاون و روحیه تیمی در کارها می تواند بیکاری موجود در کشور را کاهش داده و باعث ایجاد اشتغال و سرمایه پایدار برای جوانان گردد.

وی همچنین بیمارستان بهبود تبریز را برترین تعاونی فعال در حوزه درمان دانست و گفت: پذیرش روزانه بیش از دو هزار و 500 بیمار در این مجموعه درمانی حاکی از موفقیت مدیریت این بیمارستان است و امیدواریم به بهترین، مجهزترین و بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کشور تبدیل شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه وزارت تعاون از افزایش تعاونی ها استقبال می کند، افزود: در حال حاضر علی رغم محدودیت منابع مالی، سیاست وزارتخانه مبتنی بر حمایت همه جانبه از افزایش تعاونی هاست ولی فعلا تسهیلاتی که برای این مهم توسط مسئولان مربوطه تصویب شده،  تخصیص نیافته است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا