گوناگون

افزایش 71 درصدی فوت ناشی از سوختگی در فارس

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از افزایش 71 درصدی فوت ناشی از سوختگی و کاهش 53 درصدی مرگ و میر ناشی از سوءمصرف مواد مخدر، در ماه مرداد در فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، دکتر «سعید غلامزاده» امروز (چهارشنبه 16 مهرماه) اظهار کرد: در مرداد ماه امسال، جسد 12 نفر که به‌علت سوختگی فوت کرده‌ بودند به مراکز پزشکی قانونی در سطح فارس ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با آمار مردادماه پارسال، نشان‌دهنده‌ی افزایش 71 درصدی است، خاطرنشان کرد: از کل 12 جسد ارجاع شده به سالن‌های تشریح پزشکی قانونی که علت فوت آنان سوختگی بوده، 5 نفر زن و هفت نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس هم‌چنین از کاهش 53 درصدی آمار مرگ ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در این استان و در ماه مرداد امسال در مقایسه با مرداد سال پیش خبر داد.

غلام‌زاده گفت: در مردادماه امسال، جسد 14 نفر که به‌علت سوءمصرف مواد مخدر فوت کرده‌اند به مراکز پزشکی قانونی استان فارس ارجاع شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از میان فوت‌شدگان ناشی از سوءمصرف مواد مخدر ارجاع شده به پزشکی قانونی در سطح فارس، 12 نفر مرد و 2 نفر زن بودند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا