گوناگون

امضاء تفاهمنامه بانک تجارت با سازمان نظام پزشکی

81231702 5813410

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، طی مراسمی که با حضور محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت و علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در محل سازمان برگزار شد، این تفاهمنامه همکاری به امضا رسید.

در آئین امضاء این تفاهمنامه، مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به اینکه همکاری این بانک با سازمان نظام پزشکی در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت ارتقاء نظام سلامت و حمایت از جامعه پزشکی کشور است یادآور شد: امید داریم تا با تسهیلات و خدماتی که به پزشکان ایرانی ارائه می دهیم در مسیر ارائه خدمات درمانی به مردم نقشی موثرتر ایفاء کنیم.

وی افزود: پزشکان و واحدهای درمانی و بهداشتی کشور می توانند با پیوستن به شبکه آسان خرید بانک تجارت علاوه بر بهره مندی از مزایای این شبکه، هموطنان را در پرداخت هزینه های سنگین درمان برخی معالجات و یا پیشگیری از بروز اینگونه بیماریها یاری کنند.

زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور نیز با تقدیر از توجه بانک تجارت به موضوع بهبود وضعیت نظام سلامت کشور گفت: این نوع همکاری ها ضمن تامین هزینه های مربوط به ایجاد و توسعه فعالیتهای فعالان حوزه های مختلف بهداشت و درمان کشور، بستر لازم برای جلب اعتماد و همکاری های بلندمدت بین نظام سلامت کشور و شبکه بانکی را نیز فراهم می سازد.

این تفاهمنامه یک ساله و قابل تمدید، با مفادی همچون، اعطای تسهیلات از سوی بانک به پزشکان برای خرید دفتر کار، مطب و تجهیزات پزشکی، اعطای تسهیلات مختلف در قالب عقود بانکی و مطابق با قوانین بانک مرکزی بین این دو مجموعه منعقد شد.

سرمایه گذاری بانک به صورت مشارکت واقعی و مستقیم در پروژه ها، اعطای کارت VIP هوشمند به پزشکان(پزشک کارت)، راه اندازی درگاه اینترنتی پرداخت وجوه برای سازمان و صدور کارت آسان خرید برای کارکنان سازمان از دیگر خدماتی است که بانک تجارت در این تفاهمنامه متعهد به ارائه آن شده است.

گفتنی است مراسم امضاء تفاهمنامه بانک تجارت و سازمان نظام پزشکی عصر روز چهارشنبه 18 تیر و با حضور مسئولان ارشد دو مجموعه برگزار شد.

اقتصام(1)** 9141**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا