گوناگون

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان سینمایی و وزارت آموزش و پرورش

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش با هدف بهره گیری از نقش كار آمد فیلم و سینما در آموزش و پرورش و ایجاد پیوند بین مدرسه و هنر با  استفاده ازامكانات و ظرفیت های مشترك،تفاهم نامه همكاری امضاء كردند.

در این تفاهم نامه كه به امضای دكتر ” حجت الله ایوبی ” رئیس سازمان سینمایی و دكتر ” حمید رضا كفاش ” معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رسید ، بر استفاده كار آمد از قابلیت ها و مزیت های سینما در امر تعلیم و تربیت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی ، زیبا شناختی و هنری و ایجاد روحیه كار آفرینی و برقراری و گسترش همكاری و هم افزایی بخش آموزش و پرورش با سینما تأكید شده است.

دكتر “ایوبی ” در این مراسم ضمن تبریك حلول ماه مبارك رمضان گفت : امروز  را روزی خوب ، با بركت و مهم  برای سینمای كشور می دانم  كه در آن پیوند مدرسه و هنر رقم می خورد و این امر میسر نشد مگر با ارده ای بسیار قوی كه هم در مسئولین آموزش و پرورش  و هم در سازمان سینمایی برای این پیوند مهم وجود داشت .

ایوبی در ادامه ضمن یاد آوری دیدار مهم و امیدوار كننده ای كه با وزیر آموزش و پرورش داشته است در خصوص رابطه سینما و هنر با آموزش و پرورش گفت : ما باور داریم اگر بخواهیم سینما را نجات دهیم و اعتلاء ببخشیم ،بیشترین یاری را آموزش  و پرورش و نسل در حال رشد به ما خواهند رساند.

وی افزود : امضای این تفاهم نامه اتفاق مباركی برای اهالی سینما و فرزندان كشورمان و علاقه مندان سینما خواهد بود و درخواست من از مدیران سازمان سینمایی همكاری  با كمیته اجرایی این تفاهم نامه ، به نحو احسن است و تا پایان سالجاری نتایج مثبت آن انشاءالله به منصه ظهور خواهد رسید.

دكتر ” كفاش ” نیز در سخنانی با تمجید از درك درست  سازمان سینمایی از مقوله فرهنگ و  استفاده درست و به جا از همكاری های بین بخشی ، این تفاهم نامه را بسیار مفید و مبارك دانست و ابراز امیدواری كرد  مراحل اجرایی و عملیاتی آن با موفقیت انجام شود.

این مراسم با حضور  جمعی از مدیران سازمان سینمایی و وزارت آموزش و پرورش در محل سالن كوچك سازمان سینمایی برگزار شد.  
 

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا