گوناگون

بازنگری در بافت های فرسوده، دغدغه مهم شهرداری تبریز است

81220775 5794883

صادق نجفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سپری شدن چند دهه از ساخت واحدهای مسکونی در شهرک امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تحول و تجدید نظر اساسی در این منطقه شهری ضروری است.

وی با بیان اینکه آغاز پروژه های عمرانی در شهرک امام(ره) بر افزایش ارزش این منطقه تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت، گفت: رفاه و نوسازی همراه با ارزش افزوده املاک شهرک امام(ره) از پیامدهای مثبت همکاری برای تغییرات بنیادین در این حوزه خواهد بود.

نجفی افزود: در این راستا شهرداری تبریز حاضر است با مشارکت شهروندان ساکن در این شهرک و تسهیل در روند صدور پروانه های لازم، در قالب تجمیع بلوک ها و توسعه فضای سبز، زمینه تحول اساسی شهرک امام خمینی (ره) و تبدیل آن را به منطقه سزاوار شهروندان این شهرک فراهم کند.

شهردار تبریز با تاکید بر این که این شهرک قدیمی امروز با داشتن ظاهر نازیبا و وسعت زیاد، بخش مهمی از فضای شهر را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بازنگری در بافت های فرسوده و سکونتگاه هایی که تاثیر سوء در جلوه های شهر دارند، دغدغه مهم شهرداری تبریز است.

نجفی با بیان این که استحکام، کارایی و زیبایی بلوک های این شهرک، در طول سال ها، به طور یقین کاهش یافته و این امر می تواند زنگ خطری برای مواقع بحران باشد، افزود: تصور این که در صورت بروز بحران، انبوه بلوک های این منطقه وسیع، چقدر می تواند خطرآفرین و تهدیدساز باشد، کافی است تا ساکنان این شهرک، قبل از وقوع هر حادثه ای، در ساختار سکونتگاه خود تجدیدنظر کنند.

7233/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا