گوناگون

بخشش قاتل یک محیط بان پس از 12 سال

140448 522یکی از محکومان به قصاص که از سال 81 در زندان بسر می‌برد در نهایت با تلاش مسئولان در «جشن ملی بخشش» از سوی خانواده مقتول مورد بخشش قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»، خانواده مرحوم «قلی بیرامی»، محیط بان کازرونی که سال هشتاد در درگیری با متجاوزان به محیط زیست در پارک ملی «نیابند» در استان بوشهر جان خود را از دست داد، با پا در میانی مسئولان حاضر شدند از حق قصاص خود بگذرند و بختی دوباره برای زندگی برای کسی که عزیزشان را از ایشان گرفته، پدید آورند.

در مراسم جشن ملی بخشش که امروز در تالار وحدت برگزار شد، خانواده این محیط بان به روی سن دعوت شد و در نهایت در کنار سید حسن خمینی، یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی قاتل فرزندشان را بشیدند و تندیس یادبودی بابت این اقدام بزرگ و درخور تحسین خود از وی دریافت نمودند.

گفته می‌شود این بخشش که در جشنی به مناسبت آغاز هفته ملی جوان رقم خورد، مرهون پادرمیانی افرادی چون معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست و همچنین محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان است.

علاوه بر این مقامات، در این جشن مسئولان و مشاهیری چون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر تهران، رئیس سازمان سینمایی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، معاون سازمانهای مردم نهاد وزیر بهداشت، محمدرضا هنرمند، مجید انتظامی، عادل فردوسی پور، هادی ساعی، رضا عطاران و جمعی از دیگر هنرمندان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا